Re: [xsl] image placing question

Subject: Re: [xsl] image placing question
From: Boudewijn Bosgoed <bbosgoed@xxxxxxx>
Date: Mon, 19 Dec 2011 09:28:01 +0100
Op 19 dec 2011, om 08:54 heeft Roelof Wobben het volgende geschreven:

> [...]
>     <section id="7" handle="images">Images</section>
>   <entry id="11" sections="2">
>         <image size="1.50 MB" path="/images" type="image/jpeg">
>       <filename>12.jpg</filename>
> 7:32+01:00" width="2496" height="1664" />
>     </image>
>   </entry>
> </image>
> <section>
> <section>
>     <section id="6" handle="sections">Sections</section>
>   <entry id="12">
>     <title handle="even-voorstellen">Even Voorstellen</title>
dan binnen als de nekplooimeting wordt gedaan. Sinds kort kan dat in het
S.M.T. in Hengelo, dus dat is mooi meegenomen. Nog niet veel mensen weten dat
je in mijn buik aan het groeien bent, maar ik had het al wel tegen een
vriendin verteld en het leuke was dat ik de week erna een hele stapel broeken
te leen kreeg en een stapel Wij jonge ouders. Dus lees ik volop. Heerlijk om
in weg te dromen en ik ben benieuwd hoe jij eruit zult zien.<p />

met alle gegevens erbij wordt een kansberekening gemaakt voor het
Downsyndroom. De uitslag is een kans van 1 op 24. Het lijkt niet veel maar
toch. Verslagen verlaten we het ziekenhuis en in de trein wordt het mij
teveel. De uitslag en het gezeur over de manier waarop de echo was geregeld
werd me teveel en wat me al heel lang niet meer was overkomen gebeurt dan
toch, ik zit te huilen in de trein. </p>

pauze, even de honden uitlaten. Thuis schrik ik van het bericht op het
antwoordapparaat. Mijn gynaecoloog, Dr. Veenstra heeft gebeld, de uitslag van
de tripletest is binnen en ze wil me zo snel mogelijk spreken. Uitslag binnen,
dat kon toch niet. Ik snap er niets meer van en ga eerst met de honden lopen
en moed verzamelen. Dr. Veenstra is er s middags niet en ik word
doorverbonden met Dr. Gnodde. Hij verontschuldigd zich voor het feit dat ik
deze informatie over de telefoon krijg, maar het is heel belangrijk. De
uitslag van de tripletest is dat er een kans is van 1 op 30 op een kindje met
het Downsyndroom. Echter, samen met de nekplooimeting wordt het een kans van 1
op 3! Als ik de telefoon neerleg is de grond onder mijn voeten weggeslagen. De
honden voelen mijn verdriet en zitten dicht bij me. Ik bel jouw papa en spreek
met hem af dat ik hem op kom halen zodra ik rustig ben, ik heb behoorlijk
zitten huilen aan de telefoon. </p>

wat er is. Het werk wordt onder mijn handen weggepakt en ik moet je papa
bellen. Hij is er heel snel en we gaan samen naar huis, een voordeel als je in
het zelfde gebouw <br />
> werkt.</p>
>     </tekst>
> </section>

Just a simple thought, is there some kind of rule, which you can introduce. If
just one <p> place image before the <p>. If more than one, place image after
the first <p>.

Otherwise mode can be an option. But than there must be some kind of
difference between the input for page 1 and 2, so it is possible to choose the
mode for the right desired output.

> So as you can see the pictures don't have a fixed place but all share the
same xml.