RE: [xsl] how can I use this values

Subject: RE: [xsl] how can I use this values
From: Roelof Wobben <rwobben@xxxxxxxxxxx>
Date: Wed, 6 Jun 2012 17:16:36 +0000
Oke,

And then I can use totalpages and current page like this :

<xsl:if current page &lt; total pages -1 >

</xsl: if>

Roelof

> Date: Wed, 6 Jun 2012 13:11:10 -0400
> From: dbf.whitney@xxxxxxxxx
> To: xsl-list@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Subject: Re: [xsl] how can I use this values
>
> <xsl:template match="search">
>
> Total pages = <xsl:value-of select="pagination/@total-pages"/>
> Current page = <xsl:value-of select="pagination/@current-page"/>
>
> </xsl:template>

bewust <strong>mama</strong> gezegd. Ik had al wel in de gaten dat het eraan
zat te komen, ja was al een hele tijd bezig met
meisje, een heel goede timing. Dank je wel. Je zegt nu twee woorden, papa en
heel even boos en blijft mee aankijken met een blik van waarom
<strong>mama</strong>? De arts geeft het op en laat een laborant komen voor
een hielprik. Je hiel wordt alvast in een gelpakking gedaan. Papa het slapen
gaan bel ik nog even naar de Nicu. Jouw temperatuur zakt een klein beetje, van
Natuurlijk oefenen we al een tijdje met je om woordjes als papa en
<strong>mama</strong> te zeggen. Je was de laatste tijd al druk in je eentje
aan het oefenen, maar als wij papa of <strong>mama</strong> tegen jou zeiden,
deed je het ons niet na. Tot vandaag. Je hebt je eerste woordje gezegd en het
is PAPA geworden. Geeft</p></excerpt>